...::: Life is Just Full of Colors :::...

Thursday, August 20, 2009

Di Ambang Ramadhan

Salam buat kawan2 and all the Muslims out there.. Diam tak diam..pejam celik..bangun duduk..keluar masuk..dah setahun berlalu and now it welcomes us again..Syukur Alhamdulillah as because of HIS wills we are still been given the opportunity to live in this world..to do what we want and suppose to do..to realize everything what we dreamed of..Bagi aku..Ramadhan kali ni semakin memberi makna for me and my family..This year I'm going to celebrate it not only with my big family and my hubby instead..this time I have one additional the precious beloved wealth whom is my little boy Muhammad Danish Wafiq a.k.a Boboy that really cherish my life day by day..I'm really thankful to GOD kerana murahkan rezki me and hubby..


Di kesempatan hari dan bulan baik yang bakal tiba..me and hubby memohon keampunan serta kemaafan atas kesalahan yang secara sengaja atau tidak dari kawan-kawan semua..Halalkan segala apa yang terlebih dah terkurang..Redhakan gurauan yang terkasar selama kita berbahasa dan berbicara..Dan di kesempatan bulan Ramadhan nii..marilah kita sama-sama mempertingkatkan amalan kita terhadap Allah s.w.t..menjadikan hidup ini lebih baik dari hari ini dan semalam..memohon doa agar apa yang kita perhambakan mendapat sepenuh kerahmatan dariNYA insyaAllah..Dan untuk semua..kami mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa dan penuhilah ia dengan sebaik-baik serta sebanyak-banyak amalan semoga kita sama-sama memperolehi hikmah dan hidayah dari Allah..Aminnn yaRabbal 'alamin..


SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK ikhlas daripada;
Imma, FadziL & Wafiq









3 comments:

EdaManAli said...
This comment has been removed by the author.
EdaManAli said...

cam ustaz plak en. fadzil bile b'janggut gitu...
ustaz fadzil...hmmm...cam serasi je name...
kot esok2 jd ustazkn, alhamdulillah...

wife dia tu kene tkr tudung laa plak...

Imma said...

alhamdulillahhh...amin...moga makbul doa ida..hehehee..

tp part tukar tudung tuh insyaAllah..doa2kan jugak laa erk.. :-P

There was an error in this gadget