...::: Life is Just Full of Colors :::...

Sunday, January 16, 2011

JOM JOIN CONTEST "ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA" @cik aish

Sempena memenuhi jemputan Cik Aish meramaikan kontes anjuran beliyau..saya dengan berbesar hati men-join-kan diri demi tidak menghampakan jemputan kengkawan...




Dan nahhh...saya persembahkan buah-buah hati yang saya ada..hihihii..


My little angel : Muhammad Danish Wafiq ~ comeyy kann..
Nak pinjam mata..?? nak pinjam kening...sowweeee.. :-P

Cik kaklong, Nur Isya Aaliya ~ anak sedara yg super duper smart little girl.. 

And Cik Kak Ngah, NuruL Iman Nasuha

Ekceli saya pon taktau macam mana Cik Aish akan pilih pemenang sbb tgk rata2 org upload berlambak2 gambar dalam satu entry..saya masukkan satu setiap sorang yer cik Aish..


And here are the tagged fellow:


For all the contest regulations, do click here yeah..
Till then..see ya and good luck..!!!

Cheers,







No comments: