...::: Life is Just Full of Colors :::...

Sunday, July 18, 2010

Tabung "KAMI BERSAMAMU LYA @LYAFRINA"

Dah lama tak melihat update terbaru dari Lyafrina..Mummy Imma sendiri pon terkekang waktu nak blogwalk sejak kebelakangan ni dek kesibukan yang melanda..Tapi bila hari minggu ni sambil jalan-jala ke blog kawan, Mummy Imma terjumpa dengan berita sedih ni dari Mama Danish.. (I am mommy to Danish too :-D ) Maaf kerana Imma terlewat mengetahui tentang Lya.. :-(

I pray to Allah to give all the strength to Lya for her to survive and to Lya..we all highly knew that you are strong enough..So Lya..I wish and pray for you to get well so soon and back to us with all your lovely stories..tsk tsk tsk..

Sehubungan dengan tu..Tabung "KAMI BERSAMAMU LYA" telah pon dilancarkan..Marilaah kita semua kawan-kawan bloggers bersama-sama membantu Lya untuk beliau boleh terus menjalani rawatan penyakit yang dideritainya kini..sangat sedih mengetahui tentang Lya..Semoga Lya cepat sembuh serta kembali ke pangkuan keluarga tercinta..Aminnn..


Dan kawan-kawan sekelian..murahkan lah hati kalian menghulurkan sumbangan ke Tabung KAMI BERSAMAMU LYA dengan menyalurkan pemberian ikhlas anda ke akaun beiau
155014985526 Maybank - Alyani Binti Amran


Dan mintak jugak kawan-kawan sekelian mewar-warkan tentang tabung amal ini di blog kawan2..InsyaAllah semoga dengan usaha murni kita ni dapat menyelamatkan satu nyawa di samping kita mengumpul ganjaran dari Yang Esa..

Klik SINI untuk perkembangan tentang Lya..







No comments: