...::: Life is Just Full of Colors :::...

Friday, September 23, 2011

It's Not That Easy as I Thought

Ingatkan senang jaa buat sarung ketupat daun palas nii...ingat lipat-lipat jadi bentuk tiga segi pastu hujung kat ekoq dia tuu main selit-selit jaa...No no no no no but nope at all...Ada cara dia tau bila nak selit kat hujung dia tuu...ahaks... ~ayat berlagak gila~

 my second attempt..jadi laaa...but look at the next attempt.. ;-)

P.E.R.F.E.C.T...!!! anyone...?? :-P

Actually I never ever passed in my 30 years of life to successfully folded that ketupat daun palas...baru-baru nii jaa aku terer...itu pun sebab kat sekolah ada majlis sambutan hari raya dan jamuan Kokurikulum..join AJK ketupat buat kerja-kerja melipat daun palas..maka pandai laa jugak akhirnyaaa...itu pun anak murid yang ajaq..kalau tidak dukkkkk laa lipat jadi ketupat betina..

Haaa..jangan tak tau yerp...ketupat daun palas ni pun ada yang betina ada yang gents..hahahaha..itu pun aku baru tau jugak..depa kata kalau yang betina tuu mudah masuk air sebab lipatan dia tuu laa..



Layankan jaa laa kesungguhan buat sarung ketupat daun palas beramai-ramai kat kantin nii.. ;-) meriah gituu...Pic yang atas ni konon jaa excited..padahal belom jadi pon lagi..hahahahhaa...


OK..till then...Selamat berhujung minggu...
Cheers ;-)







2 comments:

adcom said...

pandai ko buat ketupat palas imma....nanti leh ajar aku ek...hehehe...

dalamnya pulut or beras?

Imma said...

Adcom:
Wei Adha....pandai tuu idak ler..aku pon baru reti buat jer tuu..hihi..saya budak baru blajar.. :-P

There was an error in this gadget