...::: Life is Just Full of Colors :::...

Monday, October 12, 2009

Bila Anak Nak Berkarya

Yess..as a parents what else we can do other that giving fully moral support on whatever our kids wanna do and support of their interest..Today I was really tired of the students at school and they really make me sick..and I was like counting every seconds that passing by to punch the card and drive back..1 perkara buat aku gembira (make my students really enjoy the RC lesson today) and 1 more thing budak2 yg sangat notty buat aku sakit kepala..

Balik rumah aku nak berehat but bila smpi rumah jaa..gelagat my little one make me free from things that make me really tired..I am happy of him when he suddenly pointing to the piano of mine that place quietly at one corner of the house..I switched it on and slip out the bench and put my boy sit on it..he then started his fun time berkarya..End up..inilah hasilnyaa...

Hmmm...lagu apa aku nak cipta niii ahh..aaahh..nak cari lagu yang bess utk mummy and papa lahh..hehehehe...tunggu...

Boy..you are truly great of ours..we love u soo much mmuahh mmuahh..








4 comments:

adcom said...

pandainya boboy main...bole anta pi class ni...nnti leh msk record pemain termuda..hehehe...

Imma said...

hahahaa...he really make me smile today...tak ajar pon benda tuh piano tp dia tau benda alah tuh boleh tekan2 and come out with sounds..tetiber jer tunjuk kat piano tuh..hahaha..

Nurul Ulfa said...

anak baya tu like a sponge imma...apa saja yang kita buat dia akan copy...tak perlu ajar pun automatic he will follow..waktu2 camni kena sangat berhati2 di depan mereka takut2 dia tercopy perangai kita yang tak molek pulak...huhu..

Imma said...

Ulfa:
Nasib baik mummy dia takde perangai yg tak molek tuu.. :-P hehehhe..

But Ulfa...I had never touch that stuff for quite a long time since expecting him last year....smpi laa the latest bukak piano tu masa dia tunjuk tuu lah..hehehe..what a smart boy of mine..

Mummy really proud of you Boy..mmuahh..
Ulfa tau..smlm ima balik sekolah pon dia tunjuk2 nak main piano tuh lagi..hhehee