...::: Life is Just Full of Colors :::...

Thursday, October 22, 2009

"Let Me Help You Mummy.." ~Boboy~

Aduss..lihatlah orang kampung..ank aku yang sangatlaa rajin membantu mummy dia 'mengemas'...
Bukan drawer almari mummy..drawer baju dia sendiri..semua pandai dah skrg..huhuhuu..

Hmm...ni antara yang di'kemas' dek Boboy yerk..Whooppss...!! tgk tuu..mummy's stuffs pun ada..his toys as well..

But mummy..mcm ada lagi laa yang patut di'kemaskan'..Let me have a look...tgk tuu dalam drawer tuu..haa..dah kosong ponn a part..owhhh...!!!

And finally...sapa nak kena lipat semua nii.....!!!my goodness muhammad danish wafiq...!!! :-))
Abg Irfan..tgk tuu..mcm kenal tak short pant kotak2 tuu... ;-)








4 comments:

adcom said...

Rajinnyer boboy ni tolong mummy mengemas....good boy...hehehe...

Imma said...

tuhlaa..dah mcm tongkang pecah bilik jadiknyaa..dah laa bilik pon sekangkang kera jer...lepas tuh dia gelak2 tgk bnyk brg2 dia keluarkan tuu..bila mummy dia kemas..mengamuk2 merajuk..gi bukak balik kluarkan lagi..hahahaa..even penat2 kejer pon balik umah ngan gelagat camtu..rasa terhibur sgt.. :-)

Drama Mama said...

aik macam pernah ku lihat seluar itu tapi di mana ya? muahahahha

Imma said...

ahahahhaaa...yesss...kat mumbo jumbo album ada jugak... :-P well..mesti shopping kat tempat sama kot.. ;-) tp boboy belom bleh pakai lg..tgu besaq mcm abg irfan baru pakai.. ;-P

There was an error in this gadget