...::: Life is Just Full of Colors :::...

Monday, June 7, 2010

Dine in @A&W

Today we had again a walk but this time around was to the Gurney Plaza just to pay a window shopping after being some long time we had never been there.

The initial outing today was just only to send Mr Hubby's car to the workshop for some services to be done but since we had started the step out from the house, there the step become longer and longer...

And here we come the Gurney Plaza..ngeh ngeh ngeh...Seems like no where to fulfill the hungriness of the stomach else to ambush to A&W, the Mr Hubby's fave spot..

Kalau dulu pi, Boboy just makan fries, tu pon sebatang tak habis betul..but look at him now excitedly sipping a drink from a jumbo glass..my Goodness Danishhhhh....!!!

Ahakss..tersenyum kepuasan dapat 'paw' Root Bear Mummy..grrrrrr....

This is the second time for my small boy been to A&W since some a long time ago I had been blogged out about something similar to this post..Just look at the different of the small boy..hahahahahaa..Mr Hubby was saying "huishhhh...setahun jugak naa baru kita mai balik ke A&W nih..kihkihkihihihihiii..(laughing while looking to Boboy's pic that time)...







6 comments:

Drama Mama said...

ok la tuh. kami dah lebih dar setahun. last time pi A & W masa mak bai belanja time 29th birthday amin and 1st birthday Irfan. 2 tahun yang sudah tuuuu. haha

sebab apa A & W tak bukak banyak2 branch kat Penang ni kan. tsk tsk tsk

Imma said...

Bai:
Haa tuh laa kann..awat depa tak bukak banyak2 kat Penang...duk harap 1 tuh jaa yg familiar..lain taktau la kalau ada..kat Sunway Carnival ada satu gaks..tp jauh laa..

Elok2 ada satu kat sunshine dah tutup pulak..huhuu...

mfadzil said...

Jangan lupa...ada satu lagi kat AEON Bandar Perda.

Burger dia dah semakin mengecik, tak best. Harus dipangkah.

Imma said...

mfadziL:
Haa laa..lupa plak..hikhiks..
Pangkah sekerat jaa dah erk dear..sbb walaupon kecik tp sedap..Jumbo glass tuu mana leh pangkah.. ;-)

The Zonan Factor said...

mak aih kena pangkah gak ka. amin pun slalu pangkah sana sini, pak hussein tomyam pangkah la macam2. lama2 kalau nak makan kat luaq kena makan rumput la kami. wakakkakakaka

Imma said...

TZF:
Hahahahaa...Amin mmg kuat memangkah..dia semangat mengundi tuu..maafkanlaaahhh dia...wuakakakakaa...Pak Hussin TomYam mana yang dia pangkah..??tapi pangkah2 pon dia pi jugak..contoh ikan bakaq seri idaman teluk tempuyak..kami lama pangkah dah tp dia bole bawak anak bini pi melangut tunggu makanan kat situ tak dapat2..harul nak kena suruh MFADZIL ceramah kat dia...

Lepas ni makan kat luaq..makan angin jaa laa..jgn makan rumput..hihihihihhiii

There was an error in this gadget