...::: Life is Just Full of Colors :::...

Wednesday, January 20, 2010

His First Board-Book

Bacalah..bacalah...Mari membaca..
Jadikan membaca budaya kita..


My little boy this few days was addicted to a new hobby. Maklumlaa, dapat barang kegemaran dia yang baru..Last Sunday me and hubby were brought him to Jusco AEON Seberang Perai City and we bought him these after being sick when at all time asyik berebut jaa dengan kakak.

Dah dapat buku-buku nih..siang malam asyik berkepit jaa dgn buku. Kat semua org dia nak tunjuk buku dia tuu..On Monday morning, right after his eyes opened early in the morning, terus pi capai buku dia and baca. Begitu lah setiap hari dengan buku-buku kesayangannya..

tengok laa tuu..lepas mandi belum pakai baju pon nak mengadap buku..jenuh laa mummy panggil buat tak layan sbb nak membaca..

Sambil minum pun nak membaca..sikit pon takmau berenggang dengan buku2 dia..

huh..macam ni pon layannn...hahahhaa..

Hopefully you will always and still like this until you grow big yeaa dear..hehehe..









7 comments:

Lady of Leisure said...

rajinnya dia membca...
good boy!

Imma said...

hehehehe...TQ Lady..
Hah..ntahnyaa..excited betul dah berapa hari ni..pagi bgun buku..setiap masa buku..aduss..kita panggil pon buat tak layan jer..hehehe

berkemban..menyangkung..pon jadikk melayan buku..kekeke..klakar tgk..

Drama Mama said...

alhamdulillah. ble gang ngn irfa ni suka buku :-)

Imma said...

haa..tuu laa..alhamdulilllahh...
Klu jumpa irfan kena bawak buku sendiri laa erk..agak2 berebut dak..?? Klu mcm dgn kakak2 sepupu dia nih..masing2 suka buku..so bila dah bertemu wajib laa berebut..ehehhee

atfina said...

budak bijak... takpe~~ biarkan...

Imma said...

atfina:
haa..itulaa..tapi still takleh nak buat kerja lain jugak..dia asik tarik kita duk ngan dia tgk dia membaca..
Kalau tidak..merengek jugak laa..hehehee..

Anonymous said...

From the moment the first Mercedes-Benz CLS four-door "coupe" was introduced to the public, other German luxury automakers hit the drafting board. According to the German auto experts at AutoBild, Audi is just over a year away from unleashing its own cleverly packaged sedan.
carwadontester981

There was an error in this gadget

Blog Archive